onsdag 25 maj 2016

Avslutningsfest med Bläckfiskens sygrupp

Tänk, nu väntar redan juni runt hörnet och terminen går mot sitt slut. Vårterminen har rusat fram och nästan varje torsdag har vi varit ett litet gäng som sytt, vävt, broderat och skapat tillsammans. Det har varit hur kul som helst att få hålla i denna sygrupp och se barnens kreativitet flöda.

Då jag ska jobba på Pirayan till hösten och kanske inte har någon möjlighet att hålla i en sygrupp nästa termin, tänkte jag att jag och barnen skulle ha en liten avslutningsfest tillsammans vår sista gång. Det blir då torsdagen den 9/6 kl. 15.00 och jag hoppas att vi kan få en mysig stund tillsammans. Jag bjuder på popcorn och gör det litet festligt. Påminn gärna era barn som går i sygruppen om att ta med de verk de har gjort under terminen till denna avslutningsfest, så att jag kan dokumentera alla fina skapelser tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar